Friday, January 1, 2010

vişneli cheesecake




bloğumun amacı sevdiğim ve lezzetine güvendiğim tarifleri paylaşmak ve arşiv oluşturmaktı...
iki haftalık aradan sonra lezzetlere devam ediyorum....

beni tanıyanlar tatlıya olan düşkünlüğümü bilirler iki gün boyunca sütlü tatlı yiyebilirim yemek aramam ;)))
tarifi kızkardeşim sümeyye yaptı
resmini kim çekti bilmiyorum
ben afiyetle yedim bundan eminim;)





alt tabanı için


  • 2 paket burçak bisküvi
  • 100 gr margarin
  • kreması için
  • 500 gr labne
  • 2 paket vanilya
  • 3 yumurta
  • 1 su bard şeker
  • 1 su bard yoğurt
sosu için
  •  2 su bard vişne suyu
  •  2 yemek kaşığı şeker
  •  2 yemek kaşığı nişasta
yapılışı



  1.  bisküviler un haline gelene kadar robotta çekilir.erimiş margarinle iyice karıştırılır bastırarak tepsiye koyulur
  2. 15 dak buzlukta bekletilir
  3. labne,vanilya, yoğurt ,yumurta ve şeker mikserle çırpılır bisküvili harcın üzerine dökülür
  4. 170 derece fırında 1 saate yakın pişirilir(tepsiyi alimunyum folyo ile kapatıp pişireceksiniz )
  5. vişne suyu şeker ve nişasta kaynatılır soğutulur
  6. pişen ve soğuyan cheesecakekin üzerine dökün
  7. 2 saaat dinlendikten sonra servise hazır........
  8. tepsi ölçüsü büyük kare borcam

 afiyet bal şeker olsun ...

No comments:

Post a Comment