Tuesday, December 29, 2009

teşekkür


hayatımın en zor günlerinde yanımda ve yüreğimde hissettiğim herkese sonsuz teşekkürler.........

mutluluğun paylaşarak arttığını biliyorum......

acılarda paylaşarak azalıyor .......

zor günler geçiyor...rabbimi izniyle sizlerin duasıyla eski emine olacağım;)


perşembe günü dr randevum var onkologla görüşüp tedavi programına başlayacağım..
zorlu bir dönem beni ve ailemi bekliyor....


rabbim hastalığımda bile o kadar güzellikler yaşattıki bana .......şükrettim hep......
ilkönce rabbim sevdi ..... sizlere sevdirdi.......beni.....
hamdettim........

ameliyata girdiğim gün eşimin doğumgünüydü....
yoğunbakımdan çıkışım muharrem ayının biri......
rabbim diledi ben yaşadım .....
ondan gelene sonsuz razıyım..........

hüzünlü şeyler yazmak istemiyorum ama bilgilendirmek istedim.....
o kadar çok arayan oldu ki tahmin edemezsiniz.......
ben hastanedeyken telefon trafigi o kadar çokmuş ki yetişememişler
bizi 3 kişi arardi emineyi 103 kişi arıyor demisler;))))

arayandan aratandan rabbim razı olsun
gönülden dualarda buluşmak ümidi ile...........

No comments:

Post a Comment