Saturday, July 3, 2010

meyveli pasta

bu pastayı ilk tattığımda inanamamıştım ;)
muzlu pudingi sevmem aynı zamanda muzu da pastada sevmem ;)
bütün olumsuzluklara rağmen annemin isteğiyle tadına baktım.....
tek kelime ile muhteşemdi
tarif fatma yengeme ait
bizi bu lezzetle buluşturduğu için tşk ediyorum
ve tarife geçiyorum
unutmadan ben hala kemoterapinin etkisindeyim ....yiyemiyorum en sevdiğim tatları tatlıları
siz yapın ve benim yerimede bir dilim tadın

malzemeler

  • 2 paket muzlu puding

  • 1 litre süt

  • 2 adet elma

  • 3 adet muz

  • küçük paket bebe bisküvisi

  • 3 paket kakaolu pötibör bisküvi

  • 1 bardak süt+1 paket krem şanti
yapılışı

  1. 1 litre süt ile pudingleri pişirin ve ılıtın elmaları rendenin küçük bölmesi ile rendeleyin
  2. muzları küçük küçük doğrayın bebe bisküvilerini toz haline getirin
  3. soğuyan pudinge meyveleri ve bisküvileri ilave edin
  4. dikdörtgen borcama 1 sıra bisküvi 1 sıra krema şeklinde dizin 3 veya 4 kat oluyor
  5. krem şantiyi 1 bardak sütle çırpın pastanın üzerine yayın
  6. buzdolabında en az iki saat dinlendirin
  7. servis ederken şamfistıkla süsleyin
afiyet bal şeker olsun







No comments:

Post a Comment