Saturday, September 11, 2010

giden ramazanın ardından..........

huzurla geçirdiğimiz ramazanın ardından mutlulukla bayramı da uğurladık...
umarım gönlünüzce geçmiştir ramazan ve bayram...
ameliyatımın ardından ilk bayramım ;)))
yeniden doguş yeni başlangıç....
sağlık problemlerim nedeni ile
bloğa yazmaya ara vermiştim daha sonra ara ara eklemeler
yaptım ama asla o ilk heyecanı yakalayamadım ...
ve acaba yazmasammı diye düşüncelere kaldım
o kadar güzel siteler varki .....
fotograflarıyla anlatımıyla sunumuyla yorumlarıyla...
ben okurken eğleniyorum bilgileniyorum ...
siz beni okuyormusunuz onu bile bilmiyorum (((
tam yazmamaya karar vermişken dün londra dan arkadaşım face not yazmış...
o kadar gezecegine bloga tarif koy makarnalı böregi görmekten bıktık yazmış
şasırdım okuduklarını bile bilmiyordum...
çünkü bir yorum bile yazmıyorlar nedenını bilmiyorum ama
en küçük bir tsk bile beni heyecanlandırıyor))

1 comment:

  1. Coook tesekkur ediyorum tarifeleriniz icin :)
    Cok pratik, nefis ve kolay, tam aradigim gibi! Sayenizde esime Turk yemekleri yapabiliyorum :)

    PS:
    Ve hic merak etmeyin, bir cok insan okuyor yazdiklarinizi, taaa uzak Kirgizistan'dan bile (ben sahsen) :))

    Sel & Hal

    ReplyDelete