Friday, April 3, 2009

Mikrodalga Fırında Elmalı Tatlı Tarifi


Sanki sihirli bir değnek dokundu ikimize birden aşkın gerçek anlamını bu şekilde anladık sevgilimle, başlarda çok kavgalarımız oldu çok kızdık birbirimize sonra birden herşey mükemmel olmaya başladı.Sanki ilişkimiz yaşlandıkça biz küçüldük.

Artık aşkımız daha deli dolu ve çok daha sürprizlerle dolu bir hal almaya başlamış.Dün gece ''Yes Man'' i izledim, aşkım tavsiye etti gerçekten çok güzel bir film insan kişisel gelişim kitabı okumuş gibi hissediyor kendini.Zaten bahar geldi diye içimdeki mutluluk dışarı taşmış durumda.Neden bilmiyorum ama hangi şehirde olursam olayım 1 Nisan benim için resmi bahar başlangıcı.Üniversiteye başladığım günden beri daha çok sever oldum 1 Nisan'ı aşkımla tanıştığım günden beri ise çok daha anlamlı olmaya başladı artık benim için 1 Nisan tarihi.

Neyse artık fazla uzatmayıp konuya gireyim nasılsa son değişimlerimi diğer yazımda anlatırım.İnsan yazı yazarken gerçekten mutlu oluyor bir de kıskanıldığını kendinin taklit edilmeye çalışıldığını bilirken :)

Malzemeler ;

- 3 adet elma
- 1 çay bardağı esmer şeker
- 1 çay bardağı ceviz içi (Ben rondodan geçirdim ama biraz daha iri olsaymış sanırım daha güzel olurmuş.)
- 1 su bardağı su
- 1 çay kaşığı tarçın (Ben 2 attım ama tarçın bizim evde aşırı rağbet gören bir baharattır, siz 1 yada 1,5 atın derim ben.)
- 1 yemek kaşığı kuş üzümü (Kuş üzümü bulamazsanız yerine 2 yemek kaşığı kuru üzüm kullanabilirsiniz.)
- Hazır pasta kreması ( Ben kendi yaptığım pasta kreması tarifimi yaptım.)
- 1/2 adet limon

Mikrodalga Fırında Elmalı Tatlı Tarifi ;

- Elmaları soyup kararmamaları için limonla ovun, kabak oyacağı ile çekirdeklerinden tamamen kurtulun.

- Elmaların üzerine şeker serpip mikrodalga fırını 800 wattta (Mikrodalganız dereceliyse 4.derece.) 1 dakika çalıştırın, üzerine 1 bardak sıcak suyu ekleyip ağzını kapatın ve elmalar yumuşayana kadar gene 800 wattta 6 dakika pişirin.

- Elmaların içini ceviz ve kuş üzümü ile doldurun.Üzerine pasta kremasını döküp bolca tarçın serpin.

- Afiyet olsun.

No comments:

Post a Comment