Wednesday, April 22, 2009

Yemek Fotografları


Uzun süredir bu fotografları pardon sanat eserlerini yayınlamak istiyordum.Kısmet bugüneymiş sizde bir göz atın bence.





Bu meyvenin ne olduğunu çok merak ettim ama, kesinlikle fotografı bile insanı yemeye itecek kadar güzel,ne yazık ki tadını sadece hayal edebiliyorum.Neden bilmiyorum ama bana kavun ve kayısı karışımı bir tadı çağrıştırıyor.


İlk yaptığım yemek kabaktı ve ilk denememe göre tadıda harikaydı.Ama bunca yıldır ne yazık ki bu kadar güzel ve ahankli görünebilecek bir kabak yemeği yapamadım hatta görmedim bile.Yapanında çekeninde ellerine sağlık.



Bir dilim elmanın suya düşüşü bu kadar mı güzel resmedilir?


Kendimi bildim bileli patatesi çok severim ama bu fotograf sıcacık patatesin üzerine söylenecek kelime bırakmıyor.

Benim karnı çok acıktı zaten aşırı oburum, kusura bakmayın ben yemek yemeye gidiyorum :)


No comments:

Post a Comment