Wednesday, December 23, 2009

'ölüm daha kolay..'

ameliyata girip canımı Rabbime emanet ettiğimde neler yaşayacağımı ve  hissedeceğimi bilmiyordum.. söylerken tüylerim ürperse de ilk kendime geldiğim de sadece  bunu hissettim : 'ÖLÜM DAHA KOLAY..



   anladım ki çaresizlik buymuş.. çok farklı hayatlarla  tanıştığım yoğun bakımda, Rabbimin  kimseyi o acılarla imtihan etmemesi için dua ederken ,hayal meyal  açılıp kapanan  kapının aralığından gördüğüm kardeşlerim yeniden  hayatta  olduğumu hissettirdi..

  6 Kasım  da  baş ağrısı için doktora gidip, 16 Aralıkta beyin tümorü için ameliyata alındığım bu 40 gün içinde insanın  hayatının  bir anda tamamen değişmesini yaşadım.. bu süre içinde gönlü gönlüme düşen gönülden dua eden, varlığını hep yanımda hissettiğim aileme, eşime,çocuklarıma,sizlere sonsuz teşekkür ederim..




mekanen  çook  uzak olan yüreğimdeki dostlarımdan bir tebessüm sebebi...

hayatın tatlarını paylaşırken bu acıyı da  paylaşmak istedim.. sadece duygularımla burdaydım.. henüz kendim yazamasam da  editörlüğümü yapan kardeşime teşekkürler...

No comments:

Post a Comment