Wednesday, December 2, 2009

mısır unu ekmeği


dumanı üstünde bir tarifle karşınızdayım.......
annem ve halam tarifi isteyince bloga bakın ;))) tarif orda dedim ve ekliyorum
bu lezzetleri evlendikten sonra denedim çünkü eşim giresunlu ve bu tadları çok seviyor
mısır ekmeği karalahana çorbasının yanında olmazsa olmazıdır
ben sıcakken yoğurtla veya ayranla seviyorum.......



kayınvalidem mısır ekmeğini un su ve tuzla yapıyor ve kuzinede pişiriyor
onun lezzetide bambaşka sanırım ona lezzeti veren kuzine fırınında pişmesi....
malzemeler

  • 3 yumurta


  • 1 su bard süt


  • yarım su bard yoğurt


  • yarım su bard sıvıyağ


  • 2 su bard mısırunu


  • yarım su bard beyaz un


  • 1 paket kabartma tozu

  •                                       yapılışı
  1. un ve kabartma tozu hariç bütün malzemeyi karıştırın
  2. unu ve kabartma tozunu ilave edin
  3. 200 derece ısıtılmış fırında üzeri kızarana kadar ısıtın
afiyet olsun........

No comments:

Post a Comment