Saturday, March 14, 2009

Bilakis Restaurant

 Aslında bu yazıyı dün yazmam gerekiyordu ama deney raporu yazmaktan ve koşuşturmaktan ne yazık ki yemek yapmaya vakit bulamadım.
  
  Aşkımda benim bu kadar yorulduğumu görünce hemen beni baştan çıkarmaya başladı, 
'' Aşkım bugün sen evde hiç yemek yapma olmaz mı ?''
'' Aşkım iskender yiyelim miiii? ''
'' Aşkım sana jelibonda alırım :) ''
'' Aşkım seni sinemayada götürürüm noluuuuuur. ''
diye yalvarmalarınada dayanamadım, ama artık yediklerime çok daha fazla dikkat ettiğim için aşkımla beraber çok sevdiğimiz bir restauranta gittik.

  Makarna ve salata yemek için mükemmel bir yer hem sıcacık hemde çok lezzetli gelen bir makarnası var.Şatafattan uzak ama aynı zamanda şık bir yer öyle sosyetik hanımlara pek uymaz ama fiyatları hem ekonomik hemde çok lezzetli.
  Bir kere Barilla makarnayı kullanıyorlar makarna yememeye özende göstersemde Bilakisin makarnasından geri kalamazdım hemen küçük boy kremalı tavuklu makarna siparişi verdim.Arzunuza göre üzerine kaşar yada permasan ekliyorlar ben bolca permesan ektiriyorum.Sıcacık kremalı makarnanın üzerinde eriyen permasanda bu makarnaya çok daha güzel bir lezzet veriyor.
  Aşkımda büyük sezar salata istedi, normalde aman sosu çok olsun aman sosu az olsun diye belirtmemiz gerekirken Bilakis'te sezar sosu küçük bir sürahi içinde geliyor.Ne kadar sos arzu ediyorsanız kendiniz döküyorsunuz. Mesela ben az sezar soslu severken aşkım salata yerine sadece sos yemeyi sevenlerden, kocaman tabağın bir kenarına bolca sezar sosu döküyoruz diğer tarafına ise azıcık döküp hemen salataya saldırıyoruz.
  Sevgilimle birbirimizin ağzına kocaman salata yaprakları sığıştırarak ve makarnamızın sosunun  üstümize akmasını önemsemeden bir çırpıda bitiriyoruz tabaklarımızı, eskiden yoktu ama bu sefer Bilakis'te taze sıkılmış portakal suyumuzuda sipariş ediyoruz.Onları tek dikişte hüplettikten sonra parayı ödeyip çıkıyoruz Bilakis'ten.
   
  

 İnsanların şaşkın gözlerle bizi izlemesini kıkırdayarak izleyip süper loto sırasına giriyoruz (Malesef en fazla iki tutturabiliyoruz ama aşk oturmuşken gözlerimize bunun hiç bir önemi olmuyor.) tam 12 kolon loto oynayıp koşarak Toyiki'ye giriyoruz.Ben Toyikinin içinde koşturarak gezerken aşkım beni yakalamaya çalışıyor.Tam 50 adet balon ve oyun hamuru alıyoruz ama aldığımız hamurlar normal dağılan hamurlardan değil Polisan zıp zıp hamur hem dağılmıyor hemde ben kendi evime onlardan minik minik süs eşyaları yapıyorum eğer sizinde çocuklarınız varsa yada sizde hala çocuksanız kesin alın derim ben.

  Akşam olup eve geldiğimizde ise aşkımla balonları şişiriyoruz yanaklarımız ağrıyana kadar şişirip benim evdeki atkı yünleriyle (!) birbirlerine bağlayıp balkonuma astım artık birine evimi tarif ederken balonlu ev diyorum :) En sonunda mutluluk içinde uyuyorum.Yüzümde kimselerde göremediğim bir gülümsemeyle uykuya dalıyorum.





PS : Ben bugün Ankamall'deki Bilakis'e gittim ama diğer bildiğim restaurantlar ; Armada, Metro City, Beylikdüzü Migros, Capitol. Ama sanırım daha fazla şubesi var.

No comments:

Post a Comment