Wednesday, March 18, 2009

Mikrodalga Fırında Kebap Tarifi

Bugün yemek yapacak pek vaktim olmadı bende size daha önce yapıp siteme kaydetmediğim bir tarifi yazmak istedim.Sizi tarifsiz bırakmamak adına bu tarifimi yayınlamak istedim.

Sizi ve tüm insanları çok seviyorum.Çanakkale şehitlerini bugün anmak yetmediği için 21 Mart'ta sevgilimle Çanakkale'ye gidip orada anacağız şehitlerimizi.İyiki bizim için savaşmaktan vazgeçmemişler ve bize dünyanın en güzel memleketini armağan etmişler.Her ne kadar biz bu memleketi hakettiği gibi koruyamasakta en azından şehitlerimizi anma görevimizi tam yapalım.

Malzemeler ;

- 500 gr antrikot ( Rondoda kıymadan biraz kalın olacak şekilde çektim, siz isterseniz kasabınızdan direk çektirebilirsiniz. )
- 2 adet sivri biber ( Çekirdeklerini ayıklayıp rondoda iyice kıyılana kadar çektim. )
- 1 adet kırmızı biber ( Çekirdeklerini ayıklayıp rondoda iyice kıyılana kadar çektim. )
- 1/2 demet maydanoz ( Yapraklarını rondoda iyice kıyılana kadar çektim.)
- 1 adet küçük soğan (Rendelenmiş.)
- 1 çay kaşığı kimyon
- 2 çay kaşığı pul biber
- 1 çay kaşığı tuz

Mikrodalga Fırında Kebap Tarifi ;

- Bütün malzemeleri katıp iyice yoğurdum.Tamamen karışıp renk değiştirince üzerini serayla kapatım 1 saat buzdolabında dinlenmeye bıraktım.

- Mikrodalgaya dayanıklı bir kabın altına hazırladığım kıymalı harcı incecik yaydım, aralarında şerit şeklinde boşluklar açtım üzerini fırçayla yağladım.Mikrodalga fırınımı 400 wattta ( Mikrodalga fırınınız dereceliyse 2.dereceyi ayarlayabilirsiniz.) üzeri tamamen kızarana kadar pişirdim.

- Afiyet olsun.

No comments:

Post a Comment