Monday, March 2, 2009

Mikrodalgada Tavuk Suyu Tarifi

Malzemeler ;

- 4 adet tavuk göğsü
- 1 adet soğan
- 2 adet havuç
- 1 adet patates
- 1 çay kaşığı kekik
- 1 çay kaşığı tuz
- 3 litre 

Mikrodalgada Tavuk Suyu Tarifi ;

- Havucu hafifçe kazıyıp iri iri doğruyorum, patatesi soyup iri iri doğruyorum, soğanı soyup ortadan ikiye bölüyorum.  Tavuklarıda ekleyip üzerine kaynamış suyuda döküyorum,  baharatlarıda ekleyip,  mikrodalgamı 800 wattta (Mikrodalganız dereceliyse 4.dereceyi ayarlayın.) 8 dakikayı ayarladım.

- Afiyet olsun.

PS : Buzdolabı poşetlerine paylaştırıp buzluğa kaldırıyorum.Çorba yapacağım zaman çıkartıp kullanıyorum.

PS 2 : Tavukları ve sebzeleri isterseniz hemen servis yapabilirsiniz ama ben onuda buzluğa koyup hafta içleri çıkartıp kullanıyorum. Hem daha pratik oluyor, hemde didkleyerek çorbalarımın içine ekleyebiliyorum.


No comments:

Post a Comment