Friday, March 6, 2009

Mikrodalgada Hot Dog Tarifi




Çok uzun süredir yazamıyorum fakındayım ama okul bir yandan, aşk tazelemek bir yandan, site yazmak diğer yandan olunca insan zaman bulamıyormuş meğer, bunu anladım site yazmak aslında birazda aylak bir hayat gerektiriyormuş :)

Ve herşey bir tarafa en önemlisi aşksızlık gerekiyormuş ki gezip tozmak yerine oturup rahat rahat yazabileyim.Olsun genede aşkım olsunda ben azıcık az yazsamda aşk hayatımın odağında olsun.

Malzemeler ;

- 2 adet sosis (Kullandığınız sosis, salam, sucuk gibi et ürünlerini %100 dana tercih edin.)

- 2 bardak domates suysu (Biliyorsunuz ben genelde hazır ürün tercih etmiyorum ama madem hot dog yapıyoruz Cappy domates suyu kullanıyorum.)

- 1 çay bardağı su

- 1 tatlı kaşığı un

- 2 adet ince ince doğranmış Çubuk turşusu (He he ben Ankara'da yaşadığım için her yerde satılıyor ve gerçekten çok daha lezzetli oluyor.)

- 2 adet hot dog ekmeği

- Hardal

- 1 çay kaşığı tuz

- Arzu edildiği kadar acı sos

Mikrodalgada Hot Dog Tarifi ;

- Sosisleri, domates suyunu, suyu, tuzu, unu ve acısosumu ekleyip iyice çırptım, mikrodalgamı 200 wattta (Mikrodalganız dereceliyse 1.dereceyi ayarlayın.) 5 dakika ayarladım.

- Ekmeklerin içine önce sosisimin domates suyundan koydum, içine sosisimi ekleyip üzerine turşularıda ekleyip üzerine hardalımı sıktım bu kadar işte afiyet olsun derim.

PS : İsterseniz bu tarife rus salatasıda ekleyebilirsiniz ben çok seviyorum, evde hazırda olmadığı için uğraşmak zor geldi :)

No comments:

Post a Comment