Thursday, March 12, 2009

Mikrodalgada Közlenmiş Biber Tarifi


Mikrodalgada yemek yapmayı çok sevdiğim malum ama bu tarif aslında Antalya'dan gelen biberlerim yumuşamaya başladığı için yaptığım bir tariftir. ama bu tarifi özellikle yazın uygulayıp buzluğunuza kaldırın derim, hem uygulaması kolay oluyor hemde konserveye para verene kadar böyle kullanmak daha sağlıklı oluyor.

Malzemeler ;

- Yeşil biber
- Kırmızı biber

Mikrodalgada Közlenmiş Biber Tarifi ;

- Biberleri iyice yıkayıp üzerinde çatalla bir kaç delik açtıktan sonra mikrodalga için uygun düz bir kaba koydum mikrodalgamın ızgara bölümünü açıp en güçlü seviyeyi ayarladım, her iki tarafınıda 15 dakika pişirdim.

- Kabuklarını soyup, kullanacağım şekillerde doğradıktan sonra buzdolabı poşetlerine doldurup havasını iyice aldıktan sonra buzdolabına koydum.

PS : Aslında bu tarifi daha önce yaptım ama yazmak bugüne kısmet oldu.

PS 2 : Yapıldığı anda üzerine sarımsaklı yoğurt yada salsa sos dökerekte yenebilir.


No comments:

Post a Comment