Friday, February 13, 2009

Aşkıma

Aslında çok mutluyum hayatımdan.
Bir seneden uzun zamandır çok sevdiğim bir adamla beraberim.
Cebinde kaç para olduğuna bakmaksızın bana abur cubur alma merakı olan.
Ben yatağın tepesine çıkıp jelibonları yerken beni izleyip kıskıs gülen.
Parası olduğu anda bana harcamak için deli gibi pervane olan.
Parası olmadığı zamanlar paran yok yılışma dediğimde Onur hadi abi hatun pas atmiyyo diyen.
Benim kendisine hergün yapıp ağzına zorla sokmaya çalıştığım yemekleri aşkım ne olur kuscam diyerek dudak büzen.
Makarna ve et dışındada yemekler olduğunu benimle keşfeden.
Her şımarıklığıma , dağınıklığıma tahammül eden.
Her özel günden haftalar önce nereye gitsek diye internet araştırması yaparken ben , kocaman gözlerle bana bakan.
Dünyanın en şebek ve en tatlı çocuğu benim sevgilim.

Çoğu zaman romantik olmayı beceremesede , ablasının eşşeğini çalıp kapıma koyan .
Tuvalet kağıdına yazılar yazıp bana getiren .
Yollarıma (yere attığım muz kabuğunun yanına:) minik notlarla yanına gitmemi öğütleyen yazılar yazan .
Kendi kumpirimi yedikten sonra onunkine saldırmama kızmayan . 
Aldığı yüzük elimi yaraladığı için boşver takma yenisini alırız diyen. 
Yıldönümümüzde (parasızlıktan:) evin kapısına kipritlerle isimlerimizi yazan. 
Millet ne olur şu siteye birşeyler yap diye kıvranırken (kendi sitesini bile bırakıp) benim sitemi büyütmem için bana birşeyler öğretmeye çalışan .
Hergün ya tutarsa diye bana bir kez olta sallayan .
Kendi satın aldığı jelibonlardan bir tane deyip iki tane yedi diye kıyamet kopardığımda bana sadece gülen. 
Şımarık olmadığım halde beni şımartan .
Balon isterim diye tutturunca (ki sadece uçan balon isterim) benimle saatlerce gezip balon alan.
Balonun içindeki havayı içimize çekip sesimizi inceltiğimiz gün benimle beraber gülmekten kırılan. 
Çizme istiyorum diye ayağı kopana kadar benimle gezen . 
Kardeşim dahi oyuncak dükkanını benimle gezmek istemezken her alışverişe gittiğimizde benimle Toyiki senin ,Toys"R"Us benim , Toyzzshop Süleyma'nın , Hasbro Intertoy Osmanın demez gezer benimle hatta oyun hamuru ,kurbağa yakamaca gibi bilimum gereksiz şeyleride aldırırım ama hiç ses etmez.Benim oyuncaklar arasındaki mutluluğumu izleyen .
Sabahları starbuckstan kahve aldığım zaman daha gözleri açılmadan kocaman kahveyi içip bana teşekkür eden.
Sabah gözü açılmadan aklı başka şeylere kayan alamayınca alıştım artık diyip çişimi yaparken çişde bari diyen.
Canım sıkıldığında gözünü bilgisyardan dahi kaldırmadan , sıkıntımı anlayıp neyin var diyen.
Çok hızlı parlayan ama hemen sönen.
Kimsem olmasada beni hep bebeği gibi sevecek olan.

PS:Romantik değil mi demiştim?
Pardon ben kör olmalıyım.

No comments:

Post a Comment