Tuesday, February 17, 2009

Aslında Öylesine Bir Yazıydı

Söylediklerim için kaybetmem seni biliyorum.
Ama söyleyemediklerim var bide aklımda asla söyleyemediklerim, söylersem bırakırsın diye korkup susup sakladıklarım.Havalanırsın diye senden sakladıklarım, gizli gizli düşünüp senden sakladıklarım, anlarsın diye söylemeye gerek duymakdıklarım, üzülüp söyleyemediklerim, üzülürsün diye içimde sakladıklarım, seni sevmeye kıyamadıklarım.Bilmiyorsun işte seni ne kadar sevdiğimi, herkesden saklıyorum senden bile çünkü kimse bilmesin, kimse bizi kıskanmasın istiyorum.En yakın bildiklerimizin kem gözlerinden korkuyorum.

Seni çok seviyorum senin için asla birinci planda olmasamda.

Benim dişim kırık hemde en ön dişim, içindeki damarlar alındığı içinde gri hemen göze çarıyor ve çok çirkin görünüyor.Ama aşkım bugüne kadar hiç sormamıştı, iki gün tanıştığım insanların bile ağzını yaya sorduğu bu soruyu ne yazık ki aşkım hiç sormamamıştı üzülüyordum haliyle görsün, baksın ilgilensin istiyordum.Ama hiç sormamıştı meğer sormamasının sebebi benim üzülmememmiş kıyamam ben birtaneme minnacık bedenine kocaman yüreğini sığdırmış meğer ama ben görememişim.

Özür dilerim seni çok seviyorum.

No comments:

Post a Comment