Tuesday, February 17, 2009

Mikrodalgada Sütlaç Tarifi


Mikrodalgada yemek tariflerime yenisini ekledim.Bu seferde microdalgada sütlaç yaptım.Ama fırın sütlaç gibi olmadı bildiğiniz anne sütlacı gibi oldu.Biraz üzüldüm aslında ben üzeri karamel rengi olan fırın sütlacı çok severim çünkü ve aslında fırın sütlaç gibi olur diye düşünmüştüm.Aslında güzel ve pratik bir tarif ben deneyin derim.

Malzemeler ;

- 1 bardak pirinç
- 3 bardak süt
- 1 bardak şeker ( Beyaz tatlılarda sakın esmer şeker kullanmayın, yoksa kahverengi bozbulanık bir renk alıyor.)
- 1 paket vanilya
- 2 parça damla sakızı
- Tarçın (üzeri yansaydı gerek olmayacaktı :( ama bunada şükür)

Mikrodalgada Sütlaç Tarifi ;

Pirinç, süt, şeker ve damla sakızını karıştırdım.Mikrodalgaya koyup 600 wattta 4 dakika sonra kapağı açıp karıştırdım.16 dakika sonra sütlaç hazırdı.Ve sütlacın tadı bence tencerekinden daha lezzetli.

No comments:

Post a Comment