Monday, February 16, 2009

Bu Sabah Yağmur Var Ankarada

Bu sabah yağmur var Ankarada,
benimde içim sıkılıyor fazlasıyla 
bildiklerimden değil, 
bilmediklerimden korkarak biriktiriyorum sevdamı,
söyleyemeyip içimde tuttuklarım, 
söylediklerimden çok daha fazla,
yazım kurallarını bilmem ben, 
okur bile sayılmam çoğu zaman
ortaokuldaki türkçe hocama inat 
küçük harfle yazarım adımı soyadımı,
hangi harfle yazdığımın ne önemili değil, 
adımdan soyadımdan utanmayayım yeterki, 

Bu sabah yağmur var Ankarada,
yağsın ne olacak sanki ,
güneşim iki metre sağımda 
ne yaparsam yapayım orada kalacak farkındayım 
hiçbirşey onu benden uzağa atamaz, 
noktalama işareti kullanmayı bilmiyormuşum, 
ne önemi var, 
aşkım iki metre sağımda 
her zaman her sabah 
onun bebek suratıyla uyanıyorum.
Noktayı virgülü yerli yerinde kullanamıyorum ama 
aşkımı yerli yerine koyabiliyorum.

Bu sabah yağmur var Ankarada,
günlerden pazartesi temizlik yapılacak evde, 
ben temizlik yapmayıda bilmiyormuşum 
her yer dağınık kalıyormuş 
her yer toz içindeymiş, pasaklıymışım 
benden ev kadını bile olmazmış
ev kadını olamayabilirim ama 
her dem bulaşıklarımı yıkayıp dizebilirim kendi evimin raflarına,
ve yemek yaptığım zaman tadabilecek biri var 
her zaman hayatımda.

Bu sabah yağmur var Ankarada,
varsın yağsın yağmur deliler gibi, 
içimde açan güneş beni ısıtıyor zaten, 
öyle bir sevmişimki hiçbirşey ayıramaz bizi, 
biz yakalanmaktan korkmayız asla, 
yakalanacak şeyler yapmayız zira, 
sevgimizi içimizde 
kendimize özgü yaşarmışız her zaman ,
kimseye anlatma gereği duymadan 
düşünürüz birbirimizi en dibine kadar, 
seni seviyorum demek 
dünyanın en sıradan şeyi biliriz 
biz birbirimizden kaçamadan severiz 
kaçtığımız zamanlarda biliriz arkamızda tutacak biri var.

Bu sabah yağmur var Ankarada,
yağsın ne olur sanki
benim şapkam,yağmurluğum,şemsiyem
hep yanı başımda
sen yanımdayken şimşekler korkutamaz beni
ya ayağım kayarda düşersem diye korkmam
yağan yağmurda düşecek olursa
kaldıracak adam hep yanımda
noktam, virgülüm, büyük harfim
kimse göremesede onlar hep benim yanımda
eksik yazdığım her harf
bende eksik olan herşey nasıl olsa
hepsi iki metre sağımda

Bu sabah yağmur var Ankarada,
önemli değil yağsın,
benim için tek bir aşk var ankarada
beni hiç bırakmada 
bu aşk uzansın tüm dünyaya
korkmak istemiyorum 
sensiz kalmakta
ne olur söz ver 
ben korkmak istemiyorum yarınlarda

No comments:

Post a Comment