Friday, February 20, 2009

Mikrodalgada Kumpir Tarifi

Bu arada sevgili arkadaşlarım benim yapığım minik kumpirlere çok büyük bir hayranlık duymanıza gerek yok.Sizede vereyim tarifimi artık sizi sevgilimden çok görmekten sıkıldım vallahi:)Neyse ben size gene yaparım ama tarifini vereyimde okuyucularımda bilsin.

Malzemeler ;

- 4 adet orta boy sarı patates
- 1 çay bardağı Kars gravyeri rendesi
- 6 adet salam
- 1 çorba kaşığı mayonez
- 1 çorba kaşığı yoğurt
- 5 çorba kaşığı garnitür

Mikrodalgada Kumpir Tarifi ;

Patatesleri iyice yıkadım.Patateslerimin her bir yüzünü 800 wattta(mikrodalganız dereceliyse 4.derece) 6 dakika mikrodalgada beklettim.Közlenmiş patateslerimin kapaklarını kestim, Kars gravyeri rendesini patatesin içine koydum.Mikrodalgamı 800 wattta 20 saniye çalıştırdım.Bir yanda yoğurt, mayonez ve garnitürü karıştırdım.Patatesimin içine ekleyip servis yaptım.

PS:Canım dostlarım istediğiniz zaman gelin sizi bekliyorum ne olur küsmeyin sitemlerim için ben sizler sayesinde yemek yapmayı öğrendim.Siz benim pişmemiş patlıcanlarımı bile yediniz zamanında sizi seviyorum.Hüsnüyüde ayrıca çok seviyorum.

No comments:

Post a Comment