Wednesday, February 18, 2009

Mikrodalgada Sebzeli Patates Tarifi

Patatesi seviyor ve benim gibi değişik tatlara açıksanız bu tarifi kesinlikle deneyin.

Malzemeler ;

- 4 adet orta boy patates
- 4 dilim antrikot
- 10 diş sarımsak
- 1 yemek kaşığı kadar dondurulmuş kereviz sapı
- 1 adet yer elması
- 1 adet soğan
- 1 adet havuç
- Çeyrek demet maydanoz yaprağı
- 1 çorba kaşığı maydanoz
- 1 çay kaşığı tuz
- 1 çay kaşığı pul biber
- 1 çay kaşığı karabiber
- 1 çay kaşığı kekik
- 1 çorba kaşığı tereyağı
- 1 çay bardağı su

Mikrodalgada Sebzeli Patates Tarifi ;

Tereyağını, etleri ve suyu mikrodalgaya koyup 800 wattta 5 dakika çalıştırdım.Oluşan sosun üzerine sarımsak, kekik, maydanoz, kereviz sapı (buzluktan çıkarıp elinizle parçalayın), yer elması (rendelenmiş.), tuz, karabiber ve pul biberi bir kasede karıştırıp sos hazırladım .Patatesleri yuvarlak yuvarlak doğradım. (ama ince olması lazım yoksa patates çiğ kalır) Patates dilimleri cam fırın kabına dizip üstlerine hazırladığım sosu sürdüm.En üstlerine antrikotlarımı koydum kalan sosuda üstüne fırçayla sürdüm.Cam fırın kabının üstüne kapağını kapatıp, 800 wattta 13 dakikaya ayarladım.(Mikrodalganız dereceliyle 4.dereceyi ayarlayın.)


No comments:

Post a Comment