Wednesday, February 18, 2009

Mikrodalga Kullanmanın Püf Noktaları 3








ABD'de iki öğrencinin yaptığı bir deney ; aynı kökten alınan iki bitki aynı şartlarda bakılıyor.Tek farkı biri ocakta kaynatılmış, diğeri mikrodalgada kaynatılmış suyla sulanıyor.Gördüğünüz gibi 9 günün sonunda mikrodalgadaki suyla sulanmış bitki ölüyor.Peki bunu ben niye yazıyorum çünkü bunun sadece bir dedikodu, internet hurafesi olduğunu biliyorum.ABD'de insan haklarının, tazminatların ne denli yüksek boyutlarda korunduğunu biliyorum.Dünyada mikrodalganın en çok kullanıldığı ülkenin ABD olduğunuda biliyorum.Kesinlikle inanmıyorum bu denli zararlı bir şeyin satışı ilk önce ABD'de durdurulurdu ama baktımda hala satılıyor.Sanırım bir takım fırıncılar bizim kafamızı karıştırmak istiyor.

No comments:

Post a Comment