Sunday, February 15, 2009

Mikrodalgada Browni Tarifi

Aşkitom mikrodalgada yaptığım patlamış mısırdan sonra bulduğu bu tarifi bana zorla yaptırdı , iyikide yaptırmış.Mükemmel oldu.Tarifi hemen veriyorum sizde kesinlikle deneyin mükemmel oluyor.

Microdalgada Browni Tarifi;

Malzemeler;

- 1su bardağı süt
- 1.5 su bardağı esmer şeker (isterseniz beyaz şekerde kullanabilirsiniz ama beyaz şeker kullanacaksanız 1 bardak şeker ekleyin çok tatlı oluyor yoksa, ben esmer şekeri tavsiye ederim , aşkım bronz şekeri tercih ediyor ama :)
- 1 su bardağı sıvı yağ
- 4 çorba kaşığı  kakao
- 3 adet yumurta
- 1,5 su bardağı un
- 1 paket vanilya
- Yarım çay bardağı fındık
- Yarım çay bardağı damla çikolata

Microdalgada Browni Tarifi;

Yumurta ve şeker iyice çırptım, yağı ilave ettim, sütü ekledim, kakao ve vanilyayı katıp çırptım bu karışımdan 2 su bardağı ayırıp kalan karışıma un, kabartma tozu, fındık ve damla çikolata ekledim yağlanan kalıba döktüp, mikrodalga fırına 650 wattta 7 dakika ayarladım.(bazıları 1,2,3,4 diye gidiyormuş onlarda 3 numarayı ve 8 dakikayı ayarlayabilirsiniz.)Piştikten sonra bıçağı sokup piştiğini kontrol ettikten sonra sıcakken ayırdığım karışımı döktüm.15 dakikada hazırdı.

PS:Browniyi 15 dakikada ve bu kadar lezzetli yaptım ya artık kimse beni durduramaz derim ben;



No comments:

Post a Comment