Wednesday, February 25, 2009

Yoğurtlu Salata Tarifi


Mikrodalga hiç bir yemeğin tadını bozmuyor.Hatta ağzını kapatırsanız normalden çok daha sağlıklı yemek pişiriyor.
Neyse beni tanıyanlar bilir tatlısız sofrayı hiç sevmem.Hatta biri beni evine davet ettiğinde eğer tatlısız servis yaparsa saygısızlık gibi gelir.Yani makarna yada pilav kesinlikle olmalı.Salatada öyle olmazsa olmaz benim için.Bende size bugünün menüsünü yazayım dedim.İnsanlar beni davet etmeden önce lütfen düzgün bir sofra hazırlayın yoksa ben gelemem.En az iki çeşit salata olmalı, makarna yada pilav olmalı, bir çeşit ana yemek olmalı ama en önemlisi tatlı olmalı.Hemen tariflerimi veriyorum.

Malzemeler ;

- 1 adet iceberg
- 1 su bardağı light yoğurt (Süzerseniz daha iyi olur.)
- 2 adet salatalık
- Yarım su bardağı rendelenmiş light beyaz peynir.
- 2 diş sarımsak (Eğer kokusundan rahatsız oluyorsanız, 1 çay kaşığı sarımsak tozuda koyabilirsiniz.)
- 1/2 çay kaşığı tuz (Sarımsak tozu eklediyseniz tuz eklemeyin)

Yoğurtlu Salata Tarifi ;

- İcebergi ve salatalığı ince ince doğradım, üzerlerine rendelediğim beyaz peynirini ekledim.Yoğurt, sarımsak ve tuzu iyice çırpıp salatamın üzerine döktüm.
- Afiyet olsun.

No comments:

Post a Comment